FAQ

Najczęściej Zadawane Pytania

Jest to możliwe jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana. Skontaktuj się z nami telefonicznie (tel. 697724481)

Przedmiot/produkt należy zapakować i wysłać wraz z formularzem zwrotu na adres: ul. Raciborska 7, 44-200 Rybnik.

Staramy się uzupełniać wyprzedane produkty regularnie, ale nie zawsze jest to zależne od nas. Czasami producent wycofuje dany produkt ze sprzedaży i nie mamy możliwości jego ponownego uzupełnienia. 

Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana istnieje możliwość anulacji zamówienia. W tym celu prosimy o wiadomość e-mail na adres: kontakt@szykovny.pl lub kontakt telefoniczny (tel. 697724481)

Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.

Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.

Istnieje taka możliwość, jednak prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny (tel. 697724481) lub wiadomość e-mail: kontakt@szykovny.pl.

KONTAKT

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    TELEFON

    (+48) 697 724 481

    E-MAIL

    kontakt@szykovny.pl

    ADRES

    Szykovny
    Raciborska 7, 44-200 Rybnik

    GODZINY OTWARCIA

    Pon. - Pt. 10:00 - 18:00
    Sob. 9:30 - 14.00