Najczęściej Zadawane Pytania
Jest to możliwe jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana. Skontaktuj się z nami telefonicznie (tel. 697724481)
Przedmiot/produkt należy zapakować i wysłać wraz z formularzem zwrotu na adres: ul. Wyzwolenia 58, 44-362 Rogów.
Staramy się uzupełniać wyprzedane produkty regularnie, ale nie zawsze jest to zależne od nas. Czasami producent wycofuje dany produkt ze sprzedaży i nie mamy możliwości jego ponownego uzupełnienia.
Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana istnieje możliwość anulacji zamówienia. W tym celu prosimy o wiadomość e-mail na adres: kontakt@szykovny.pl lub kontakt telefoniczny (tel. 697724481)
Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.
Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.
Istnieje taka możliwość, przy wyborze opcji dostawy należy wybrać „odbiór osobisty”. Adres odbioru: Wyzwolenia 58, 44-362 Rogów.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
TELEFON
(+48) 697 724 481
kontakt@szykovny.pl
ADRES
Szykovny
Wyzwolenia 58, 44-362 Rogów.
GODZINY OTWARCIA
Pon. - Pt. 9:00 - 17:00