Najczęściej zadawane pytania
1. Czy mogę dokonać zmian w moim zamówieniu?
Jest to możliwe jeżeli paczka nie została jeszcze wysłana. Prosimy wtedy o kontakt pod nr tel.: 697724481
2. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Istnieje taka możliwość. Przy wyborze opcji dostawy należy wybrać "odbiór osobisty". Adres odbioru to: Rogów, ul. Wyzwolenia 58. Jeśli zamówienie jest gotowe do odbioru, zawsze kontaktujemy się z klientem w celu ustalenia dnia i godziny odbioru.
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia realizujemy w przeciągu 1-5 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia wychodziły od nas następnego dnia roboczego. Jeśli zależy Ci na szybkiej wysyłce skontaktuj się z nami telefonicznie: 697724481
4. Co mam zrobić w przypadku, gdy mój kod rabatowy nie działa?
Jeśli zdarzy się taka sytuacja skontaktuj się z nami - tel. 697724481, e-mail: kontakt@szykovny.pl